Адрас райвыканкама:
247152, г. Чачэрск вул. Леніна, 2

Тэлефон прыёмнай:
8-(02332)-7-79-23

Тэлефон гарачай лініі:
8-(02332)-3-11-90

E-mail: Priem@chechersk.gov.by

Панарама горада
Панарама горада
Галоўная / Прынцып "Адно акно" / Аддзел запісу актаў грамадзянскага стану Чачэрскага райвыканкама (ЗАГС)

Аддзел запісу актаў грамадзянскага стану Чачэрскага райвыканкама (ЗАГС)

РЭЖЫМ РАБОТЫ

аддзела ЗАГС

Чачэрскага раёна Гомельскай вобласці

247152 Гомельская вобласць, г.Чачэрск, вул.Леніна д.2

аўторак, асяроддзе, пятніца - з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00;

час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00

асабісты прыём грамадзян начальнікам аддзела кожнае асяроддзе з 8.00 да 13.00;

чацвер - з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00, час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00;

субота - з 9.00 да 17.00 (без перапынку на абед), час прыёму грамадзян з 9.00 да 12.00

нядзеля, панядзелак - выхадны

Прыём грамадзян вядзе начальнік аддзела

ЧЫТАКОВА

Марыя Віктараўна

тэлефон 8 (02332) 7 83 88

Прыём грамадзян з заявамі, па якім патрабуецца выдача даведак і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур-

з аўторка па суботу

Папярэдні запіс

на прыём грамадзян ажыццяўляецца

па тэлефону 8 (02332) 7 83 88 або ў каб. 105

Нарматыўныя прававыя акты, якія рэгламентуюць арганізацыю запісу актаў грамадзянскага стану

У сваёй дзейнасці аддзелы ЗАГС кіруюцца:

• Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь;

• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 12.06.2006 г. № 385 "Аб некаторых мерах па ўдасканальванні працы органаў, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану";

• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заяве грамадзян";

• Закон Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008 г. "Аб асновах адміністрацыйных працэдур";

• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб";

• Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14.12.2005 г. № 1454 "Аб парадку арганізацыі работы з грамадзянамі ў органах, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану, па выдачы даведак або іншых дакументаў, якія ўтрымліваюць пацвярджэнне фактаў, якія маюць юрыдычнае значэнне";

• Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і;

• і другімі заканадаўчымі актамі Рэспублікі Беларусь.

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца аддзелам ЗАГС па заявах грамадзян, на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200:

• рэгістрацыя нараджэння;

• рэгістрацыя заключэння шлюбу;

• рэгістрацыя ўстанаўлення бацькоўства;

• рэгістрацыя ўстанаўлення мацярынства;

• рэгістрацыя смерці;

• рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 года;

• рэгістрацыя скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужоў, не якія маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спорту аб маёмасці (у адпаведнасці з артыкулам 35-1 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і);

• рэгістрацыя ўсынаўлення;

• рэгістрацыя перамены прозвішча, уласнага імені, імені па бацьку;

• выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану;

• унясенне змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану;

• аднаўленне запісаў актаў грамадзянскага стану;

• ануляванне запісаў актаў грамадзянскага стану;

• выдача даведак аб нараджэнні, аб смерці;

• выдача даведак, якія ўтрымліваюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (аб запісы акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу), і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану.