Адрас райвыканкама:
247152, г. Чачэрск вул. Леніна, 2

Тэлефон прыёмнай:
8-(02332)-7-79-23

E-mail: Priem@chechersk.gov.by

Панарама горада
Панарама горада

Аддзел ЗАГС

РЭЖЫМ РАБОТЫ
аддзела ЗАГС
Чачэрскага раёна Гомельскайвобласці
247152 Гомельская вобласць, г.Чачэрск, вул.Леніна д.2
аўторак, серада, пятніца - з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00;
час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00
асабісты прыём грамадзян начальнікам аддзела кожная серада з 8.00 да 13.00;
чацвер - з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00, час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00;
субота - з 9.00 да 17.00 (без перапынку на абед),
час прыёму грамадзян з 9.00 да 12.00
нядзеля, панядзелак - выхадны
Прыём грамадзян вядзе начальнік аддзела
Кавалёва-Кечка Наталля Мікалаеўна
тэлефон 8 (02332) 7 83 88
На час адсутнасці начальніка аддзела прыём грамадзян вядзе загадчык юрыдычнага сектара райвыканкамаЛучкоўская Алена Паўлаўна,
тэлефон 7-83-38
Прыём грамадзян з заявамі, па якім патрабуецца выдача даведак і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур-
з аўторка па суботу
Папярэдні запісна прыём грамадзян ажыццяўляецца
па тэлефоне 8 (02332) 7 83 88 або ў каб. 105

Вышэйстаячая арганізацыя: галоўнае ўпраўленне юстыцыі Гомельскага аблвыканкама, адрас: г. Гомель, вул. Фрунзэ, 6
Графік працы галоўнага ўпраўлення юстыцыі з 8.30 да 17.30
(абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00)
Тэлефон даверу (гарачай лініі) галоўнага ўпраўлення юстыцыі:
51-02-79.
Папярэдні запіс на асабісты прыём робіцца па тэлефоне: 51-02-70.

Нарматыўныя прававыя акты, якія рэгламентуюць арганізацыю запісу актаў грамадзянскага стану
• Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь;
• Указ ПрэзідэнтаРэспублікі Беларусь ад 12.06.2006 г. № 385 "Аб некаторых мерах па ўдасканальванні працы органаў, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану";
• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявам грамадзян";
• Закон Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008 г. "Аб асновах адміністрацыйных працэдур";
• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб";
• Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14.12.2005 г. № 1454 "Аб парадку арганізацыі работы з грамадзянамі ў органах, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану, па выдачы даведака бо іншых дакументаў, якія ўтрымліваюць пацвярджэнне фактаў, якія маюць юрыдычнае значэнне";
• Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і, і іншыя.

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца аддзелам ЗАГС па заявах грамадзян, на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200:
• рэгістрацыя нараджэння;
• рэгістрацыя заключэння шлюбу;
• рэгістрацыя ўстанаўлення бацькоўства;
• рэгістрацыя ўстанаўлення мацярынства;
• рэгістрацыя смерці;
• рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якіяўступілі ў законнуюсілу да 1 верасня 1999 года;
• рэгістрацыя скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужоў, не якія маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спору аб маёмасці (у адпаведнасці з артыкулам 35 -1 КодэксаРэспублікі Беларусь абшлюбе і сям'і);
• рэгістрацыя ўсынаўлення;
• рэгістрацыя перамены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку;
• выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану;
• унясенне змен, дапаўненняў і выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану;
• аднаўленне запісаў актаў грамадзянскага стану;
• ануляванне запісаў актаў грамадзянскага стану;
• выдача даведак аб нараджэнні, аб смерці;
• выдача даведак, якія ўтрымліваюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (аб запісы акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу), і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану.