Адрас райвыканкама:
247152, г. Чачэрск вул. Леніна, 2

Тэлефон прыёмнай:
8-(02332)-7-79-23

Тэлефон гарачай лініі:
8-(02332)-3-11-90

E-mail: Priem@chechersk.gov.by

Панарама горада
Панарама горада

Аддзел ЗАГС

РЭЖЫМ РАБОТЫ

аддзела ЗАГС

Чачэрскага раёна Гомельскай вобласці

247152 Гомельская вобласць, г.Чачэрск, вул.Леніна д.2

аўторак, асяроддзе, пятніца - з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00;

час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00

асабісты прыём грамадзян начальнікам аддзела кожнае асяроддзе з 8.00 да 13.00;

чацвер - з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00, час прыёму грамадзян з 8.00 да 13.00;

субота - з 9.00 да 17.00 (без перапынку на абед), час прыёму грамадзян з 9.00 да 12.00

нядзеля, панядзелак - выхадны

Прыём грамадзян вядзе начальнік аддзела

ЧЫТАКОВА

Марыя Віктараўна

тэлефон 8 (02332) 7 83 88

Прыём грамадзян з заявамі, па якім патрабуецца выдача даведак і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур-

з аўторка па суботу

Папярэдні запіс

на прыём грамадзян ажыццяўляецца

па тэлефону 8 (02332) 7 83 88 або ў каб. 105

Нарматыўныя прававыя акты, якія рэгламентуюць арганізацыю запісу актаў грамадзянскага стану

У сваёй дзейнасці аддзелы ЗАГС кіруюцца:

• Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь;

• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 12.06.2006 г. № 385 "Аб некаторых мерах па ўдасканальванні працы органаў, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану";

• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заяве грамадзян";

• Закон Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008 г. "Аб асновах адміністрацыйных працэдур";

• Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб";

• Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14.12.2005 г. № 1454 "Аб парадку арганізацыі работы з грамадзянамі ў органах, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану, па выдачы даведак або іншых дакументаў, якія ўтрымліваюць пацвярджэнне фактаў, якія маюць юрыдычнае значэнне";

• Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і;

• і другімі заканадаўчымі актамі Рэспублікі Беларусь.

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца аддзелам ЗАГС па заявах грамадзян, на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200:

• рэгістрацыя нараджэння;

• рэгістрацыя заключэння шлюбу;

• рэгістрацыя ўстанаўлення бацькоўства;

• рэгістрацыя ўстанаўлення мацярынства;

• рэгістрацыя смерці;

• рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 года;

• рэгістрацыя скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужоў, не якія маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спорту аб маёмасці (у адпаведнасці з артыкулам 35 1 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і);

• рэгістрацыя ўсынаўлення;

• рэгістрацыя перамены прозвішча, уласнага імені, імені па бацьку;

• выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану;

• унясенне змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану;

• аднаўленне запісаў актаў грамадзянскага стану;

• ануляванне запісаў актаў грамадзянскага стану;

• выдача даведак аб нараджэнні, аб смерці;

• выдача даведак, якія ўтрымліваюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (аб запісы акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу), і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану.